Lite paket

Idag har det ramlat in lite paket :) Julafton! Ne, men nästan ;)

Det kom 4 till kort fast i mindre strl. Ett var till oss syskon och ett till farmor. Just den inramningen på bilden ska farmor få. Mitt ska få en svart ram som sedan ska få sitta bland massa andra kort på min blivande fotovägg! :D Det tredje skickade jag till systeryster idag och det fjärde vetisjutton vad jag ska göra med. Lillebror bara skakade på huvudet när jag sa att jag hade beställt ett till honom med, haha. Det är ju bara hans systrar ;)


Sen kom min nya lampa från Ellos också! Superfin, men lite mindre än jag trodde. Den kommer antagligen åka in i sovrummet till slut (älskling tyckte direkt, haha) men jag är så trött på dem vi har över köksbordet så vill gärna ha den där tills jag har råd att köpa den jag verkligen vill ha, nämligen en FL/Y ICON från Kartell. 1800 spänn är ju inget man slänger ut på en lampa bara så där. Även om tydligen alla andra kan det, eftersom det är en väldigt vanligt förekommande lampa...

Imorn blir det stan med Cissi! :) Länge sen vi sågs nu, två hela veckor faktiskt! Inte bra, inte bra! *saknar*

Puss!

Kommentarer
Postat av: fanny

jag gillar också kartell lampan.. vi hade ju en ljusgrön innan i köket. men jag avråder dig att köpa en sån. för allt damm dras till den :/ och när man ska ta bort dammet blir den superrepig :/ isch. den var ju jättefin lampan som du köpt (: köp en till och ha brevid varandra? eller blir det skumt kanske? ha en bra dag :D kram!

2009-07-23 @ 11:43:14
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: ISA'S STYLE - I N R E D N I N G S T Ä V L I N G!!

sv: Tack! Ja han är min älskling!=) Vad kul att du tycker om den! Din blogg var också jättefin!



Vad ska du hitta på idag då?



KRAM!

2009-07-23 @ 12:00:37
URL: http://isasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0