Måndagsvägning

Jag vet inte vad jag ska säga. Är sååå trött på detta nu! Vid förra vägningen var jag glad att jag hade gått ner eftersom jag hade ätit så mkt skit. Denna gång har jag inte ätit massa skit och ändå står vågen på samma som för 2 veckor sen! Varför rasar alla andra i vikt så fort dem slutar äta godis???

Startvikt den 16 mars 2009: 65, 8 kg
Längd: 150 cm
Vikt innan jag gick upp: 42 kg
Delmål 29 augusti 2009: Så mkt som möjligt.
Slutlig målvikt: 42-45 kg

Vikt den 27 juli 2009: 64, 2 kg
Resultat sen senast: +- 0 kg
Resultat totalt: - 1, 6 kg

Jag vet att alla fungerar olika och bla bla bla. Men inte ens ett hekto!? Och nej, jag har inte tränat så det är inte muskler istället för fett... Man får ju inte direkt motivation till att fortsätta, snarare tankar om att man lika gärna kan äta massa godis då.. verkar ju gå ner mer då. Suck. Men nej, självklart kommer jag fortsätta!


Kommentarer
Postat av: Zara

det är väl ändå mycket bättre att stå still än att gå upp?



kämpa på, med bra mat och motion händer det grejer med kroppen. jag lovar! ge inte upp utan spotta i nävarna och kör igen! Du måste ha motivationen och viljan, annars händer ingenting. Lycka till!

2009-07-27 @ 15:51:32
URL: http://atomers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0