Mina favoriter

Hittade en lista, var ju ett tag sen nu ;)

Favoritfärg: Vitt och svart.
Favoritmat: Lax.
Favoritplagg: Klänning.
Favoritsnacks: Jag är snacksoman så det mesta går ner... just nu är jag sugen på ostbollar.
Favoritfrukt: Vattenmelon, ananas och jordgubbar tillsammans.
Favoritdrink: Är inte så förtjust i alkohol, men det går väl ner vad som.
Favoritbil: Golf såklart ;)
Favoritskådis: Sophia Bush.
Favoritfilm: Twilight och Mamma Mia.
Favoritdesigner: Ingen speciell.
Favoritmusik: Det senaste.
Favorittelefon: NOKIA
Favoritrestaurang: McDonald's ;) Gillar inte att gå på fina restauranger.
Favoritsemesterort: London och Halmstad.
Favoritsmink: Så billigt som möjligt då jag nästan aldrig sminkar mig.
Favoritefterrätt: Frusen nougat.
Favorittaxibolag: ?
Favoritklubb i Sverige: ?
Favoritläsk/dricka: Ramlösa Mango.
Favoritblommor: Orkidéer.
Favoritkändis: Sophia Bush.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0