Missebebissjuk

Jag är just nu (läs: alltid) väldigt missebebissjuk, dvs jag vill skaffa en till katt. Jag saknar den där ulliga pälsen, den pipiga rösten och dem små små små tassarna som springer omkring överallt och ingenstans. Ååååh. För mig är katter livet och jag skulle må dåligt av att inte ha dem, eller djur överhuvudtaget, omkring mig. Jag håller nu på att bearbeta sambon här hemma. Det går väl sådär kan jag säga. Han har inget argument till varför han inte vill, utan svarar bara "Ja, nån gång ska vi skaffa en till". Jaha, tänker jag, men när är nån gång då? Med tanke på att han har sagt det i 2 år nu så kan man ju undra. Jag tror inte det är många som förstår min kärlek till djur egentligen. Alla säger att "jag älskar också djur" och så gör dem något som totalt motsätter det. Jag älskar verkligen djur.










Titta bara så underbart små och söta mina missar var (och fortfarande är såklart!) när dem var små bebisar! Åååh, säger jag bara. När ska jag få uppleva den där underbara, men också jobbiga, perioden igen? Längtar... Det är väldigt frustrerande att inte få leva sitt liv så som man vill leva det. Jag vill leva mitt liv med massor av djur omkring mig. Två katter är det många som har liksom. Snälla älskling?

Kommentarer
Postat av: Maria

Ooooohhh så söööööta!!! Finner inga ord! Helt underbara bara! EN till kan man faktiskt ha!

Du vet hur jag har det ....och sååå behöver man inte ha. Det är mycket jobb också. Men 3 kan man ju ha! Hur lätt som helst! Jobba på operation övertalning du ;)

2009-07-10 @ 06:53:20
Postat av: HUSnrNIO

Även om jag inte är ngn kattmänniska så måste jag säga att de är väldigt fina och söta på bilderna.

2009-07-10 @ 17:54:29
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Catrin

söööt!

2009-07-12 @ 13:03:32
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0