Nattsnack

Hej bloggen!

Inget vettigt att berätta idag direkt, förutom det jag redan bloggat om förstås. Älsklingen jobbar i natt igen så jag fördriver tiden bäst jag vill. Ska göra ett par frågor till, hann göra 4 igår natt. Duktigt :) Vi gör några var och sen skriver vi av varandras fast formulerar om det förstås så det blir våra egna ord. Den ska vara inne på söndag så jag måste liksom försöka själv (datakurs som älsklingen och jag skulle göra tillsammans). Imorn sover han ju halva dagen, sen jobbar han natt igen, sover halva söndag och sen börjar han kl 15. Så imorn måste ju iaf han skicka in sin uppgift. Det funkar om man vill! :) Det som ju såklart är tråkigt är att vi måste plugga när han väl har en ledig dag. Men men, vi överlever det med :)

Ser verkligen fram emot nästa vecka! Klippning, slingning, träffa Cissi, Visfestivalen, förfest här med tjejerna, pappas 50-årsfest mm :) Skoj när det händer mkt en och samma vecka!

Nej om man skulle ta tag i dem där frågorna innan ögonen faller ihop kanske? Ja, det är nog bäst!

Kommentarer
Postat av: Mamma

KRAMAR DIG!!!!

2009-07-04 @ 09:00:35
Postat av: Nilla

Angående din fråga så är det den kattens dotter som fått kattbebisar :) Kram

2009-07-04 @ 15:23:53
URL: http://bloggenomminadagar.blogspot.com/
Postat av: lina

Jag åt en stadig frukost, och bytte ut övriga måltider. På gymnasiet när jag körde samma diet, gick jag ner 6 kilo, och åt en lätt middag som min enda måltid, utöver pulvren och frukt

2009-07-04 @ 17:13:13
URL: http://abnegnation.blogg.se/
Postat av: Johanna

Din vecka är verkligen fullspäckad av roliga saker, så kul när det händer en massa!

Hur är det annars med dig, går det bra med allt plugg och så?

Ang pulvret som du har köpt, jag håller fullt med dig. Man kan ju alltid testa och funkar det så funkar det, funkar det inte så har du ju i alla fall provat:) Kram

2009-07-04 @ 23:04:09
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0