New shoes



Jag och älsklingen var på stan förut idag. Köpte mig ett par skor och en flaska brännvin, haha. Hur som helst, skorna är dem på bilderna ovan. Jag köper alltid skor när jag hittar snygga i min storlek nu för jag har ju aldrig hittat några förut direkt. Har man 34 så har man. Oftast finns det bara låga och fula skor på barnavdelningen, men nuförtiden hittar jag snygga högklackade titt som tätt. Men nu kanske jag ska sluta köpa svarta skor? ;) Finns typ bara svarta ju. Härlig färg inuti dock.

Hämtade mitt HM-paket förut också. Blev lite besviken. Trodde jag hade beställt kläder (bra koll ju), men det var bara väskor, kuddar och kläder till älsklingen. Hm... ;)

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygga skor ju, man kan inte tro att de kommer från barnavdelningen!

Bildbomber gillar jag, så jag kommer absolut hålla ett extra öga på din blogg under de här dagarna!:) Och speciellt efter helgen då;) Kram

2009-07-08 @ 19:41:32
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0