090605

Hallå i regnet!

Vilken tråkig dag, regnet öser ner och inget finns det att göra. Kom upp skapligt idag iaf och det tackar jag för! Kanske man kan vända tillbaka dynget, skönt i så fall. Skulle ju träffa Cissi idag men hon kunde inte sen. Men det är ju ändå inget roligt väder att sitta i Stadsparken i ;) Tyvärr sms:ade även syrran i morse och ställde in på söndag för att hon är sjuk, så det blev ju ingen händelsefull helg direkt, men det blir fler ggr hoppas jag :)

Ikväll ska vi iaf till mina föräldrar och fira mors dag. Bättre sent än aldrig va? ;) Om det är sol imorn tänkte vi åka dit igen och ta med oss Bioz så hon får va ute lite. Enligt smhi ska det ju bli lite sol iaf, men man vet ju aldrig.

Nu ska jag göra absolut ingenting. Nästan lite tråkigt att det inte ens finns nåt skolarbete att göra ;) Vad hittar ni andra på för skoj en regnig dag?

Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Huh ja, tråkigt väder!



Vilken fin blogg du har, vackra bilder

Kram Anna

2009-06-05 @ 12:32:06
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: ida

fin blogg :)

2009-06-05 @ 15:42:50
URL: http://idaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0