090610

Gomiddag!

Vad händer idag? Jag har faktiskt inget alls inplanerat idag, ja förutom att det kommer ut en inlämningsuppgift men eftersom vi inte har fått våra böcker än (dem är på väg) så kan vi inte börja med den idag iaf. Hoppas verkligen dem kommer imorn för sen är det ju fullt upp och den ska vara inne på söndag. Jaja. Funderar iaf på att ringa bort till mamma och se om dem ska va hemma. Tänkte isf åka bort och rota lite bland mina gamla saker på vinden till loppisen på lördag. Hoppas att jag hittar nåt säljbart som inte har allt för mkt emotionellt värde ;)

Nu tänker jag iaf ta mig en dusch och sen göra mig lite lax. Hörs senare!

Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: Thina

Ja, ses gärna imorn, hos dig?

2009-06-10 @ 15:05:57
Postat av: Thina

Ja tack så snällt =) Slutar halv fem, och åker nog hem lite snabbt emellan, så ska vi säga kring halv sex-sex??

2009-06-10 @ 15:20:25
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vad kul att du fick uppmärksamhet hos Tjohalia, det är du verkligen värd för ni har ju jättefint hos er tycker jag och fotoväggen är ursnygg!



Hoppas att laxen blev god by the way- Själv har jag käkat laxpudding till lunch idag, supergott!



Ha en mysig onsdag!



Stor kram

2009-06-10 @ 15:42:34
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Åh vad jag gillar din header :)



/ En tjej i storstan

2009-06-10 @ 16:28:39
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0