Åh, sommaren är här!

Åh, titta vilket härligt väder vi har framför oss här i Västervik! Helt underbart! Trodde aldrig jag skulle bli glad för värme, har ju tidigare år inte gillat det, men i år har jag ju bestämt mig för att få ut så mkt som möjligt av sommaren och då krävs det ju nästan sol. Nu har det regnat alldeles för mkt tycker jag så denna långtidsprognos gjorde mig happy happy happy! :) Hoppas det håller i sig även över visfestivalshelgen sen. Nu ska jag bege mig ut i det fina vädret! Vad vi ska hitta på återstår att se :)


Kram hela dan!


Bild: Yr.no (tillförlitligare än SMHI)


Kommentarer
Postat av: Zara

yr.no är så himla mycket bättre än SMHI!

hehe!

Tjusig blogg!

2009-06-23 @ 15:28:40
URL: http://atomers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0