Bilder från igår








Det bjöds ju på jordgubbar och glass :)

Bioz drog fram gräs från under trappan. Gud vad jag garvade! Det är synd att man inte kan fånga det roliga på bild :)


Matte hjälpte till att dra fram resten. Man kan säga att Bioz också rensade ogräs ;)

Mami o papi <3

Bioz är så vit så hon ser ut som en ljus fläck på dem flesta bilderna..

Mkt ogräs blev det.

Gokväll!

Nu har vi varit och hämtat min kamera så här är alltså bilderna från igår :) Blir mkt kattbilder nu på sommaren, mysigt tycker iaf jag :) Jag har sprängande huvudvärk nu, usch va jobbigt det är. Jag är så dålig på att dricka om dagarna. Är jag inte törstig (vilket jag sällan är) så dricker jag inte. Måste skärpa mig! Det är ju så hett nu om dagarna. Var o handlade förut också. Imorn jobbar ju älsklingen igen och jobbar då 5 dagar, ledig en dag (fast han sover halva dagen då eftersom han jobbat natt så vi kan ju inte göra nåt speciellt), sen jobbar han ganska många i rad efter det tror jag. När han väl är ledig nu så blir han antingen inringd på jobb iaf eller så måste vi plugga. Så det blir nog inte mkt mer skoj denna sommaren (dvs "resor"). Men vi får göra det bästa av situationen! Vi har sagt att vi ska kompensera denna sommaren med att försöka åka utomlands i höst. Skoj om det blir så! Då kan jag väl stå ut med att han aldrig är hemma i sommar ;)

Nu ska jag se om det är nåt på tvn.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: fanny

om du orkar hade jag blivit jätteglda (: och en sak till. jag är lite småkär i bioz :$ så jäkla SÖT. fast det visste du ju redan :D speciellt bilden i din header. haha. gulle. :) puss.

2009-06-30 @ 23:59:45
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilka mysiga bilder på Bioz!:)

2009-07-04 @ 23:01:09
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0