Dagens shopping


Ljusaprikos blus/tunika från Vero Moda. Bästa köpet idag!

Långt linne med USA-flagga från Vero Moda.

Långt linne med nitar från HM.

Blommig byxdress för lata och svettiga dagar från HM.

5 nya lack. Endast 25 spänn styck! Brukar inte Depends lack kosta 39:-? Lyckliga jag! :)

Nu är jag och Bioz hemkomna från mamma och pappa. Det blev visst hela kvällen :) Tog massa bilder, men glömde kameran där så får bli att lägga upp dem här imorgonkväll istället. Iaf så bjöds det på lax, glass med jordgubbar och saft. Mumma! :) Har även rensat deras rabatter hoho ;) Dem bor granne med en av dem som driver katthemmet här i stan så det blir alltid sånt ståhej när jag är där med katterna, hihi. Men hon är ju så fin vår "lilla" Bioz :) O Bianca med såklart, men hon var ju inte med idag :) Känns bra att hon, som driver ett katthem och verkligen månar om katter, inte heller skulle släppa ut sina katter. Känns bra att hela tiden få det bekräftat att innekatt är det rätta. Mina tussar!

Förresten, det andra inlägget jag pratade om får bli en annan dag. Eftersom det är ett ämne jag verkligen brinner för vill jag att det ska bli bra och jag känner att jag inte orkar idag. Tänkte dessutom scanna in lite från nyhetsbrevet.

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Byxdressen från H&M var jätte snygg! Har den axelband eller är den en tubtopp? kram

2009-06-30 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0