För oss utan barn


På Kolmården 2006.

På Astrid Lindgrens värld när jag var liten.

Idag slog det mig hur mkt roliga sommaraktiviteter det finns för barnfamiljer. Astrid Lindgrens värld, Busfabriken, Kolmården, Ölands djurpark osv osv. Är det någon som har tips på roliga sådana ställen som är roliga även för oss utan barn? Djurparkerna är ju det förstås, men något mer? Är så sugen på en massa dagsutflykter i sommar! Jag har iaf bestämt att det blir en tur till Kolmården och Ölands djurpark i sommar. Sen om älsklingen går med på båda är ju en annan sak ;) Älskar djurparker! Gör alla vuxna det eller är det bara för att jag älskar djur så mkt? Hihi.

Tipsa på!

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack för dina kommentarer!! Hoppas du fortsätter att kika in på min blogg :) Du har en jättefin blogg förresten!!! :) Ha en bra dag eller godnatt kanske är mer passande :)

2009-06-03 @ 23:49:38
URL: http://americaandme.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja vi e på om ni vill hitta på nåe...trots att vi har barn,hahahaha!

2009-06-04 @ 11:20:20
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Cissi: Jag hoppas du förstog att det där inte var ett negativt inlägg om barnfamiljer haha? Klart vi ska hitta på nåt tillsammans i sommar, det måste vi! :) PUSS

2009-06-04 @ 16:42:27
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Cissi

hahaha ja självklart gumman min,förstod de=) e ju inte som ...(du vet nog vem ja syftar på) direkt,hahaha! puss love you!

2009-06-04 @ 19:37:32
Postat av: L

Djurparker är skoj, trots att man är vuxen! :) Och alla aktivitetsparker överhuvudtaget faktiskt. Jag ska åka till skara sommarland i år. Det tycker jag är skitkul! ;)

2009-06-05 @ 08:32:26
URL: http://abnegnation.blogg.se/
Postat av: Thessan

Liseberg, Gröna Lund,Ullared, västkusten. Finns mycket att hitta på!! kram

2009-06-05 @ 20:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0