Fullspäckad dag

Hej hej! Har inte haft mkt tid för datorn idag inte, ganska skönt med en paus från den faktiskt :) Har varit och rensat lite mer hos mamma idag, men får nog ta nån mer dag sen när pappa kan hjälpa mig för jag når inte kartongerna som står längst in och dessutom är det så varmt där uppe. Var tvungen att gå ner hela tiden för frisk luft ;) Fick med mig några av mammas gamla pumps iaf som jag ska lägga ut på Tradera. Sist jag sålde hennes gamla pumps gick dem upp jättemkt så får hoppas det går lika bra den här gången :) Är ju modernt igen ;) Iaf, sen har Thina varit här ikväll. Jag bjöd på saffranslax och hon hade med sig ingredienser till nyttiga kakor som vi bakade. Recept och bilder från kvällen kommer nog imorgon. Har inte hunnit fota "mitt 90-tal" i dagsljus idag heller så får ta det imorn med om jag hinner. Det är ju min kusins student imorn så har ju ganska fullt upp då med. Well well...

Hoppas er dag varit bra iaf, det har min! :)

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :D

2009-06-11 @ 23:59:51
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0