I det gröna

Hej!

Är väl inte bara jag som inte orkar sitta vid bloggen i denna värmen antar jag? :) Hoppas ni har det bra iaf! Tänkte ta och lägga ut bilderna från igår iaf, när vi var ute i mammas trädgård med Bioz <3
























Hej kompis *morr* *fräs* ;)

Oj, va många det blev! Tar så fruktansvärt mkt bilder när vi är ute så jag kan ju inte välja bara nååågra, helt omöjligt ju! Nu har jag även fler fina bilder på Bioz som jag skulle vilja förstora. Men vart ska man få plats med alla? Haha.

Idag har vi inte gjort lika mkt. Jag var tvungen att paketera massa Tradera-paket, sen var det dags för mat och nu är älsklingen iväg med en kompis. Imorn pratar vi om att ta en sväng till Vimmerby. För att komma iväg liksom...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Vilka söta kort på kissen! Så go och söt!

2009-06-25 @ 22:18:04
Postat av: Maria

Underbara foton på underbar katt :)

2009-06-30 @ 15:15:03
Postat av: Sisse

vilken tjockis till katt :D men ändå så söt^^

2009-07-14 @ 19:48:10
URL: http://oldfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0