Kalas


Paket och det obligatoriska kattkortet till 2-åringen! ;)

Den enda bilden jag lyckades få någorlunda bra. Varför bryr jag mig ens om att ta med min lilla hemska kamera när jag bara blir arg på den? Haha.

Nu är vi iaf hemma från kalaset. Tack för god tårta och trevligt sällskap! :) Vi gav henne lite sandleksaker och jag hoppas dem var uppskattade :) Eftersom vi inte hann äta innan blev det Corner efter. Vilken toppendag va? Tårta, kakor, läsk och sen hamburgare och pommes på det, haha. Well, onyttiga klubben är ju vi så...

Nu ska jag registrera mig på skolan! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: AMANDA -

ja och eran var verkligen jätte fin =)

2009-06-09 @ 00:24:36
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Sofies Inredning och Designblogg!

ÅÅÅ vad söta dem är, barnen!!!!!!



Kramar sofie

2009-06-09 @ 09:39:50
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: Maria

Åååhh, jag ÄLSKAR presentpappret!! Det har jag aldrig sett....tyvärr.

2009-07-02 @ 07:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0