Midsommarafton, del 1


Älsklingen ser väldigt sugen ut på mammas köttbullar ;)

Midsommartallrik 1.

Ego.

Varken älsklingen eller min lillebror kan vara normala på kort, och jag själv har inte lärt mig hur man får fokus på båda ;)

Jag och min pepparkaksmamma :)

Hej på er!

Hoppas ni har haft en bra midsommar! Det har verkligen vi haft! Först ut var det lunch med mamma och lillebror (pappa jobbade) och det är alltid lika mysigt att träffa familjen :) Efter det bar det av hemåt för att städa det sista innan det var dags att möta upp vännerna på Lysingsbadet. Bilder på det och kvällen kommer senare eller imorgon. Måste få lite mer bilder från Thina och Cissi först!

Idag är en riktigt seg dag. Slapp att bli bakis iaf, antagligen för att vi åt så mkt hela tiden igår, men jag är riktigt trött och seg istället. Men det brukar jag ju vara annars med så det är väl inget ovanligt iofs ;) Idag blir det med andra ord inte mkt gjort från min sida. Christopher är lika pigg som vanligt, trots att han var som en svamp igår, haha.

Dags att få sig lite frisk luft nu kanske...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va lika ni är du och din mamma!! Man ser verkligen att du är hennes dotter! Söta båda två! :) Och lika fina bruna hår!

2009-07-06 @ 14:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0