Midsommarafton, del 3


Min midsommardukning ;)

Fick jättefina blommor av Thina och Kristian. Tack tack! Lånade en midsommarstång av mamma ;)

Maaaaaat!

Bioz var såklart med på ett hörn, och älsklingen är redo att hugga in.

Midsommartallrik nr 2. Mumma!

Finaste Bioz! <3

Kristian.

Jag var glad :D

Sen var det dags för min underbara cheesecake med typ 2 liter jordgubbar på! Slut på en pisskvart ;)

Älsklingen och jag <3

Skål från Thina! ;)

Mys på hög nivå!

Sista stopp var alltså hemma hos oss där det blev mat och dryck samt mys på hög nivå! :) Tack alla underbara människor som gjorde dagen/kvällen/natten helt underbart skoj! Hoppas det blir fler ggr! <3

Kram o nattinatti!

Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Vilken underbar midsommar ni ser ut att ha haft :) Mycket gott på det bordet! Cheesecaken med jordgubbarna ser ju fantastiskt god ut :)



Ha det gott

Kram Therese

2009-06-22 @ 09:51:54
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ni ser ut att ha haft en toppenbra midsommar i alla fall!:)

Du skrev förut i en kommentar att du skulle ge Ben & Jerry-glassen en till chans, vad blev det för smak och höll den måttet?:D

Vad händer för dig i veckan? Kram

2009-06-22 @ 14:37:09
URL: http://johannaperssons.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vilka fina och somriga bilder och maten såg mumsig ut =)



Ha en fin måndagskväll!



Kram

2009-06-22 @ 19:52:00
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0