Nighty nighty

Dags att sova kanske?!

Vi åkte iaf till mamma förut, fick tag i henne sen, så rensade som fasen bland massa gamla saker på vinden. Hittade hela mitt 90-tal där uppe med, ska visa er imorn! =) Blev så himla glad! Imorn runt 12 ska vi tillbaka och ta ett sista rensryck för den här gången. Vill inte dra hem för mkt hit heller eftersom vädret inte är så tillförlitligt nu. Kanske blir att man får ställa in loppisen på lördag och då vill man ju inte ha massa saker här hemma. Kommer ju inte kunna stå på loppisen förren i augusti sen.

Förresten så räcker inte betsen vi har i förrådet så vi måste ändå köpa ny, så det ser ut som jag får min brunsvarta/svarta iaf :D Kul med lite förändring liksom. Synd bara att vi lär få ha dem där fula möblerna i år också. Jaja.
Nu ska jag krypa ner hos älsklingen och Bianca. Imorn är det full rulle så får se när jag får tid för att uppdatera här. Till mamma på dan, sen hem och städa för sen på kvällen kommer Thina på middag. Men jag ska klämma in ett inlägg under dagen, sen blir det bilder på mitt 90-tal ;)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hi hi TACK för din kommentar =)

2009-06-11 @ 09:46:17
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Haha okej ;)

Jag svarar på kommentarer :D

Vad ska du göra i helgen? :)

2009-06-11 @ 17:20:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0