Se nu så go hon är!



Ingen som kommer till oss (allra minst mina föräldrar) tror på att Bioz är världens keligaste och gosigaste katt. Men titta här! Okej, det kanske inte är något jätteövertygande bevis, men så här är hon jämt, och då menar jag verkligen jämt. Så fort man sätter sig i fåtöljen eller soffan kommer hon och lägger sig hos oss och spinner så öronen nästan trillar av på oss. Högljudd motor minsann! :) Som igår (på bilderna) skulle älsklingen hjälpa mig med ett program på datorn, men han hann inte ens sätta datorn i knät innan Bioz la sig på den. Inte ens en hård dator stoppar vår lilla gosboll! :)

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jag känner igen det där! =) Majsan vill gärna ligga i morgontidningen på morgonen och jätte gärna stå framför datorn och visa sin fina bak!

2009-06-08 @ 22:38:48
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0