Segpropp

Gud vilket dåligt samvete jag har för att jag sovit/segat bort den här fina helgen! Jag vet inte vad det har varit med mig men jag har varit så otroligt seg i hela kroppen och huvudet i ett par dagar nu att jag verkligen inte orkat nånting annat. Har legat i soffan och kollat massa avsnitt av One Tree Hill och Gossip Girl. Fy mig liksom.. det är väl det sista man ska göra i det här vädret!? Iaf, nu har jag tagit en dusch och känner mig faktiskt mycket piggare! Så jag tänkte faktiskt dra med mig älsklingen ut till Händelöp för en liten fotopromenad. Bara för att resten av helgen är borta behöver ju inte dem sista timmarna också spenderas inomhus :) Jag hoppas nästa vecka blir lika fin och särskilt söndag när vi ska till syrran. Hon bor ju på landet och då vill man ju vara utomhus! :)

Återkommer kanske med bilder sen då, om jag får med mig karln vill säga.. han har ju redan varit ute och fixat idag ;)

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack :)

2009-06-01 @ 22:54:56
URL: http://abnegnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0