Solsken, tack!


Jag vill ha solsken igen, tack, så man kan hitta på massa roliga saker! Jag vill ut på fler fototurer, jag vill ha picnic med kompisarna i stadsparken, picnic med älsklingen, ta ut Bioz i mammas och pappas trädgård, åka till Öland över dagen osv... Men det går ju inte göra nåt av det när det bara regnar o regnar o regnar! Uppehåll i skrivande stund iofs.. men hela dagen har det ju regnat! Visst kan det va mysigt med regn också, men inte flera dagar i rad så här.

Jag beställer iaf solsken på söndag.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill också ha solsken och sommar :(



Så vi får hålla tummarna för det nu haha :P



fin blogg!

2009-06-04 @ 15:08:58
URL: http://lyckaan.bloggerska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0