Student 2003


2003 var året jag tog studenten från det samhällsvetenskapliga programmet med inriktning språk på Västerviks Gymnasium och idag är det exakt 6 år sedan. Jag hatade verkligen att gå i skolan så min student var en riktigt lycklig dag. Det allra bästa med hela dagen var nog dock att jag träffade min syster för första gången på 5 år när jag sprang ut från skolan :) Hur som helst så var det strålande sol, så jag hade definitivt mer tur med vädret än dem som gick ut den här veckan. Här i Västervik är det dock inte studenten förren på fredag och då är det min kusin Mikaels tur. Ska bli kul att se alla glada studenter och jag hoppas verkligen på solsken!

Bild: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0