Till dig och bara dig.


Min älskade Cissi. Jag saknar dig på msn nu när du inte är hemma. Jag har blivit beroende av att prata med dig flera timmar om dagen, det är något som saknas annars. Finaste vännen, om du bara visste vad du betyder för mig. Tänk allt roligt vi haft, och allt roligt vi kommer att ha tillsammans! Du är den bästa. Jag hoppas du vet det. Eftersom jag inte kan svara på dina fina sms tillägnar jag ett inlägg till dig här istället. Det är du värd. Plus massa mer! Vänskap som våran växer inte på träd och jag kommer vårda den till dagen jag tar mitt sista andetag. Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Heh, Okej. :P

Nja men de måste man ju. :P

Göra ikväll?

2009-06-13 @ 19:23:18
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Mari

ja, riktig vänskap är det finaste som finns.. :)



Vill tipsa dig om att just nu är det sommarREA på hela 30% på ALLT i hela butiken på www.paprikastore.se



Ha det bra!



Mari

www.paprikastore.se

Märkeskläder på nätet

2009-06-13 @ 22:52:10
URL: http://paprikastore.blogg.se/
Postat av: Cissi

Så söt du e gumman min=) tack för de fina orden=) Men gud vilket gammalt kort,hihi! ja tänk när vi sitter där på ålderdomshemmet o pratar om deras inredning,hahaahha.puss

2009-06-14 @ 09:44:42
Postat av: Anonym

ja de är de verkligen :)

Hoppas du får en jätte fin söndag!

2009-06-14 @ 15:23:45
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0