090327

Hej hopp!
Har varit uppe i flera timmar ju, men inte orkat uppdatera bloggen förren nu. Pratat lite med Cissi, läst lite bloggar, diskat, ätit lunch osv. Har tagit kort på gårdagens inköp med så det får ni se sen!
Idag är det ju som sagt våran 6½-årsdag så senare i eftermiddag/kväll när älsklingen kommer hem från skolan ska vi göra hemmagjord pizza. Det blir nyttig dinkelpizza :) Faaaast med tanke på att vi har massa ost på (dock mager) så blir den väl inte så nyttig ändå ;) Men pizzabotten är ju nyttig iaf! Sen blir det fruktsallad till finalen av Let's dance ikväll. Får se om gårdagens godispåse åker fram också eller om jag ska spara lite på den i några dagar (känns ju inte lika onyttigt om man har några dagars uppehåll iaf).

Nu ska jag städa, sen ska jag cykla lite innan jag hoppar in i duschen! Återkommer.. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0