1 kg snålskjuts

Vägde mig i morse som jag sa. Får faktiskt "snålskjuts" med 1 kg då jag bara gått upp 1 av dem 2 kg jag gick ner för en månad sen då jag gjorde mitt senaste försök. Det tackar vi för!

Startvikt den 16 mars 2009: 65, 8 kg
Första målvikt: 60, 8 kg
Slutlig målvikt: 42-45 kg

Jag är kort och min idealvikt ligger på runt 45 kg enligt BMI, jag vägde t.o.m. 42 kg innan jag gick upp och då var jag "normal". Skriver detta innan jag får massa påhopp om att 45 kg är alldeles för lite :) För min längd på 1,50 är det alltså inte det.

Kommer försöka skriva mina resultat varannan måndag. Vill inte väga mig varje vecka för jag tror jag bara tappar motivationen då eftersom det inte alltid visar neråt på vågen med så kort tid emellan vägningarna.

Nu är det dags för mat till vovven, sen ska vi promenera hem med henne. Hörs sen! KRAM

Kommentarer
Postat av: Maria

Har precis hittat till din blogg och tyckte det var roligt att vi har nästan samma mått både när det gäller vikt och längd. Håller också på att försöka gå ner i vikt, men det är inte lätt..



//Maria

2009-04-21 @ 22:57:48
URL: http://leemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0