Försäljning pågår!

Nu har jag suttit och knåpat ihop en lapp med alla grejer som ska säljas. Ääääntligen gick älsklingen med på att sälja vitrinet med orden "jag bryr mig inte, bara du tar hand om försäljningen!" haha. Karlar :) Sänkte stolarna med 100 spänn med, mer tänker jag inte sänka, men folk verkar ju tycka dem är dyra. Det har hört av sig några stycken men alla har prutat med 700 spänn, no way! Då har jag ju inte råd att köpa dem nya och det är ju det som är syftet med hela försäljningen. Ska sätta upp lapparna sen! Hoppas det blir sålt :)

Nu vankas det strax middag, sen ska vi åka o hämta mitt Nelly-paket samt sätta upp lapparna, sen skjutsar älsklingen mig direkt till Cissiplutta! :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0