Gokväller :)

Kväll igen. Fasen va fort dagarna går nu! Trots att jag gick upp mkt tidigare än jag brukar, men å andra sidan har jag ju hållt igång hela dagen. Var ju och skrev provet i Datorkunskap, borde bli ett VG iaf. Men det var faktiskt "svårt" för att vara Datorkunskap. Det är ju liksom bara grunder. Men som sagt, det gick bra.

Idag har vi varit och köpt nya lister till hallen (ska bara byta till likadana på ena väggen) och imorn ska vi äntligen måla hallväggarna! Wiieee :) Ska bli så skönt att bli av med den där skabbfärgen. Fin hos andra, men hemma vill jag ha vitt och fräscht. Ser mkt renare och mer städat ut när väggarna är vita. Love it!

Kollar just nu på CSI NY. Längtar till alla program som börjar snart. TV-nörden har talat, haha. Helgerna är så tråkiga nu. Innan ville man ju ha helg för att man var ledig då, nu vill jag ha vardag för det är massa bra på tv då hihi.

Skön sovstil på lilla fröken :)

Hörs senare! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0