Hallen - resultatet



Här är resultatet! Bilderna blir, som vanligt, väldigt dåliga eftersom det inte finns nåt fönster i hallen. Mörkt alla tider på dygnet. Iaf, jag ska försöka piffa upp hallen lite. Jag ser särskilt på kort att den ser väldigt kal och tråkig ut. Vet bara inte hur. Finns ju inte så mkt att göra med den liksom. Nån matta kan vi inte ha pga katterna. Finns ingen plats för hyllor att ställa lite roliga grejer på. En fondtapet skulle jag vilja ha, men då är vi där igen med att vi måste riva ner alla lager tapet och sen bredspackla. Nåt annat förslag på vad vi kan göra för att piffa upp hallen?
Här är en förebild (klicka på bilden för större format):

Haha, jag vet att väggarna ser vita ut även på före-bilden, men ni får kolla skillnaden några inlägg ner och sen tänka er att dem är så mörka ;)

Kommentarer
Postat av: Thessan

Det blev jätte fint!

2009-03-18 @ 18:57:18
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej gumman!

Vad fräscht det blev i hallen.

Har nog aldrig skrivit till dig på din nya blogg men jag följer den så ofta jag kan :]

Har jobbat varje dag den senaste månaden så har varit lite dålig med bloggandet för min del.

Förresten, ang. eran hall. Har du inte någon frän tavla att sätta upp? Och när det gäller kissarna o matta? Är det att dem pinkar på den eller? Om inte så kanske en plastmatta vore nåt? Typ Pappelina eller billigare variant finns ju från tex Rusta. Ha det bra o lycka till med pluggandet. Kramar Maria

2009-03-18 @ 19:55:14
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0