Hemma!

Hello:) Nu är vi hemma igen. Provet gick sådär.. ingen aning om det blir godkänt eller ej faktiskt, återstår att se helt enkelt. Men får jag göra omprov så blir jag godkänd då iaf, så orolig är jag inte, men det är ju alltid skönt att slippa göra ett prov två gånger. Räcker med dem prov som är ju.

Var en sväng på stan tillsammans efteråt. Köpte ett par leggings, ett par strumpbyxor, en bricka och sen var vi på Karlsson och köpte en tidningskorg. Cissi köpte den sista svarta när vi var där i förrgår, men jag såg att Anna har en vit och den va himla snygg hos henne så jag slog till :) Tar bilder på allt sen när jag har städat undan lite och ätit.

Nu - äta!!

Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0