Hemma!

Guuuud va skönt att vara hemma, att provet äntligen är över! Ingen kommentar om det dock :P
Det är verkligen inte min dag idag. Hatthyllorna fanns, men nu var dem till fullpris igen.. det var bara förra veckan (alltså igår!) dem var nedsatta. Så nee några sånna blev det då inte. Köpte tavellisten.. mm, tror ni inte att kivisarna är för breda för den då? Mjoo då! Så får väl ha några andra ljuslyktor på den istället. Sen var vi och hämtade HM Home-paketet. Ja då hade jag rivit sönder avin fast man inte skulle det och inte funkade det att dra mitt kort först, haha! Inte min dag idag som sagt ;)
Nu ska jag fixa varma mackor, sen kommer det lite roligare inlägg här. För ikväll tänker jag inte plugga iaf, utan ta mig tid att blogga! :)

Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0