Hundvakt

Gokväller! Eller egentligen är det väl natt.. men för mig är det kväll, nattmänniska som jag är :) Har inte kommit så långt på arbetet direkt. Inte för att det tar tid utan snarare för att jag bara gör massa annat istället. Skulle jag sitta i två timmar i sträck och bara skriva skulle jag antagligen bli klar.. menne... inte så kul :) Nej men jag ska verkligen försöka nu. Ska dock upp kl halv 8 imorn bitti och hämta en 10-veckors hundvalp som vi ska vara hundvakt åt imorn :) Det är alltså det jag ska hjälpa Madde med. Hon har skrivit om det i sin bilddagbok nu så jag antar att jag kan skriva det här nu. Hon ville ju såklart överraska alla med att visa upp vovven irl :) Jag (och Christopher också) är väldigt valpsjuk nu! Hon låg och sov tätt intill mig igår och guuud så mysigt det var! Har ju länge velat ha en hund, ja faktiskt så sa jag alltid att det första jag ska skaffa när jag flyttar hemifrån är en Golden retriever. Det blev en kisse istället! Vilket jag är glad för såklart :) Jag är nog inte redo för det ansvar som en hund medför. Självklart är det ett ansvar att ha katt med, men det är inte alls på samma sätt. Tror dock att det skulle ordna sig om vi skaffar hund, jag var ju hypernervös innan vi skaffade båda katterna också, men det är ju inget man tänker på nu liksom. Dock vet jag inte om jag fortfarande vill ha en Golden. Eller jo, det vill jag ju, men dem känns så stora på något sätt. Saknar farfars Golden Whipp och ingen kan ju någonsin bli han eller ersätta honom så egentligen skulle jag ju lika gärna kunna skaffa en annan ras. Well, hur som så är det inget som kommer hända nu iaf.. man ska ju ha råd också.

Farfar och Whipp som valp. Gosen! Saknar er båda :(

Jag och Whipp. Mys på högsta nivå!

Nehe, om man skulle ta tag i det här förbaskade arbetet då. Lite svårt bara när det är Two and a half men på tvn. Jaa, jag är en tv-nörd, jag erkänner! Haha!

Kisses and hugs! Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0