Jag är nog listoman ;)

Jag älskar listor. Både att skriva ner allt i listor (mat, vad som ska göras osv) och sånna här faktalistor. Hittade en precis så den måste jag ju bara göra ;)

Vad gjorde du kl 8 i morse: Gav lillkissen mat, sen gick jag o la mig igen..
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Satt här vid datorn... I´m a no-lifer ;)
Det sista du sa högt: Va sa du?
Vad var det senaste du köpte : Snacks
Vad är det för färg på din ytterdörr: Ful trä
Vad är det för väder hos dig just nu: Slask
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Sover du tungt: Sover alltid på helspänn, något som har kommit sen vi skaffade katterna.
Drömmer du mycket: Ja, det gör ju alla?
Mardrömmar: Det har jag nog, men inte alla jag kommer ihåg.
Vilket ämne är roligast i skolan: Just nu: Psykologi, i gymnasiet var det nog.. hm... inget? Haha.
Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte.
Favoritklädsel: Klänning och antingen leggings eller strumpbyxor med mina nya snygga stövletter.
Favoritlåt just nu: Pokerface - Lady Gaga
Vad ser du om du tittar åt höger/vänster: Vänster - Bioz, höger - en hög med kuddar.
Vad gör dig glad just nu: Att jag ska träffa Cissi imorn :) (om hon nu får ordning på håret och vågar visa sig ute haha)
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Lite av allt?
Klädsel just nu: Grå klänning och svarta strumpbyxor med vita prickar på.
Musik just nu: Ingen i precis detta nu.
Sommarplaner 2009: Massa skoj med vännerna hoppas jag! Kanske en semestertripp med älsklingen om han inte jobbar heeela tiden:) Sen hade det ju inte skadat om jag också kunde få ett jobb!
Hur många kuddar sover du med: 1 under huvudet
Spelar du nåt instrument: Nix
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska (ja ni ser ju vad klockan är nu och jag är inte ens i närheten av att va trött)
Vilka är viktigast för dig: Katterna, älsklingen, Cissi, familjen, alla vännerna... svårt att bara säga nån av alla underbara individer i mitt liv! <3
Bio eller promenad: Promenad till bion kanske? Ne, lat som jag är säger jag bio. Bio någon? :)
Är du kittlig: Bara i sidan av magen på höger sida. Skumt, I know.
Snarkar du: Ja det sägs att jag gör det, men nej. ;)
Stjärntecken: Vattuman
Äckligaste insekten: Vill inte ens ha ordet i min blogg. *ryser*
Vad vill du jobba som? Jag vill jobba med djur, har bara inte kommit på på vilket sätt.
Stökigt eller städat? Att ha städat är ju klart roligast, men tyvärr är det oftast riktigt stökigt här hemma.
Vad gör du om du får hicka? Inte mkt. Hade dock en period i mitt liv då jag hade hicka för jämnan. Lina kallade mig sin "hick-up-girl", haha, remember?
Vad längtar du mest efter just nu? En semesterresa med älsklingen! 
Hur svarar du i hemtelefonen? "Ja det är Jennica" eller "Hej" om det är mamma o pappa..;)
Hur svarar du i mobiltelefonen? Svarar bara om jag känner igen nr, och det är typ bara mamma o pappa och Cissi som ringer..
Antal timmar sömn inatt? oj, just på natten blev det väl inte så många.. desto fler idag på dagen.
Sov du ensam? Nej med älsklingen och minst en katt.
Vem sov hos dig senast? Bianca
Vad ser du fram emot? Shopping med Cissi imorn, syrrans bröllop och vår ev. resa till Rom i september.
Vad vill du ha just nu? Paus i studierna
Vem längtar du mest efter? Min Cissi som alltid! O syrran såklart!
Vilken buss åker du oftast? Åker aldrig buss.
Vilken årstid är det nu? Vinter? Vår? Vädergudarna kan ju aldrig bestämma sig!
Anser du dig själv snygg? Utan mina extrakilon är jag väl helt okej, men just nu, big no no!
Har du varit kär? Absolut
Är du kär nu? Självklart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0