Klar! O så lite valpsjuk..

Äntligen är arbetet inskickat.. men som vanligt kan man ju inte säga att det är över för nu måste man ju göra lite mindre inlämningsuppgifter som man inte hunnit med och sen börja plugga inför provet i Excel som jag har om en vecka. Pust o stön! Jag funderar allvarligt på att inte plugga i höst, men vad ska jag göra då liksom?

Vi har ju varit hundvakter idag med :) Så himla underbart och jag är ännu mer valpsjuk nu än vad jag var igår! Det kommer nog bli en hund här med så småningom. Men måste umgås mer med hundar först för att se så inte älsklingen är allergisk. Han känner ju inte av katterna men en del hundar känner han av lite. Så det måste ju utforskas lite först så det inte blir en massa tråkigheter som att jag får slänga ut älsklingen om han börjar känna av allergin :P Haha! Tog iaf lite bilder, men dem lägger jag upp senare när jag pratat med Madde och hört med henne så att det inte fortfarande är en "hemlighet".. visserligen har jag ju redan skrivit om det, men bilder är ju en annan sak. Iaf så kom mamma o brorsan som ett skott när dem hörde att det fanns en 10-veckors valp här hemma, hihi. Pappa blev typ galen på jobbet att han inte kunde komma haha. Stackars :)

Nu ska jag laga mat. Det blir kycklingpasta med tomat och saffran. Hoppas det är gott!

Kisses and hugs!

Kommentarer
Postat av: Cissi

ah,ska du testa starwomens recept? tänkte ja me göra,de lät himla göttigt=) säg till om de e lika gott som de låter o ser ut=) puss puss

2009-03-06 @ 20:03:35
Postat av: fanny

tack :D vad glad jag blir! jag ska kika, den heter bold'n brilliant colour från VIVA nr, 544 :) älskar den färgen :D tänk på dock att om du har ljust hår innan du färgar (har för mig att du har ljusare än vad jag hade när jag färgade med den här) så tänk på att det kan bli knallrött. inte så kul kanske. klart jag ska komma och måla hos er ;D jag älskar att måla. så himla kul. jag har färgat mina ögonfransar, kanske därför jag kan gå utan smink, haha ^^ du är söt du vännen! hoppas ni får en mysig kväll :) kramar!

2009-03-06 @ 22:13:43
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0