Många paket

Gomiddag!

Idag är jag inte på så bra humör. Först för det jag skrev om igår då.. sen fick jag äntligen hem mina pumps jag beställde, men ja, dem var ju som ett par 36:or på Din Sko så det sket sig ju. Men snygga var dem! Men va hjälper det om man inte kan ha dem, haha. Med i paketet var ju även en klänning så den kommer jag behålla iaf! Visar sen. Fick även hem mina Twilight-böcker idag! Längtar till sommaren när jag kommer ha tid att läsa dem. Blir en utmaning att läsa dem tjocka böckerna på engelska, men det ska bara bli kul. Sist men inte minst kom min premie från IForm, nämligen en väldigt plastig kopia av en Ipod. :P Men huvudsaken det går att lyssna på musik, men det återstår ju att se ;)
Många paket idag alltså! Rena rama julafton.. Men som sagt, skorna åker tillbaka alla tre!

Hörs lite senare. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Celiah

Hihi jag hade också 2st paket som väntade på mig igår när jag kom hem, ellos och gina tricot :)

2009-03-20 @ 13:02:04
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0