Nytt i vardagsrummet


Här är ju egentligen allt nytt, men ni som följde min gamla blogg har ju sett allt utom vasen (Kvantum) och ljuslyktorna i mitten (25-årspresent från finaste Madde med familj!).

Detta är ett av mina bästa köp! Dyr men så himla fin!

En av mina absoluta favoritpresenter! Tack finaste Madde o co!

Vasen blev jag kär i direkt! Den är dock lite ljusare i verkligheten.

Här hamnade mina nya lykthus istället för på tv-bänken. Älskar dem!


Kudden i mitten fyndade jag (2 st) för 39:-/st på rean på Åhléns. Den lila är ett förrådsfynd ;)

Köpte även en ny matta för ett tag sen, funkade liksom inte med vit. Bioz gillar den iaf ;) Kommer antagligen köpa en likadan till och ha två bredvid varandra (fast åt andra hållet) så den inte ser så pluttig ut.

Ja, det var lite av förändringarna här hemma. Ska visa från köket och sovrummet så småningom också. Sen lär det ju hända mer saker inom kort hihi. Detta var allt för nu iaf!

Kisses and hugs!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Du är så duktig, gumman! Jätte fint hemma har du! kram

2009-03-01 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0