Paus i pluggandet

Hej kära vänner! Har tagit en liten paus i pluggandet nu. Känner att jag kommer få sitta uppe hela natten plus gå upp tidigt imorn för att plugga igen innan provet som är 16.30. Hade varit skönt att kunna säga att "men sen är det iaf över..", men tyvärr så ska det in ett stort arbete i Naturkunskapen på fredag så det är väl bäst jag börjar med det imorn efter provet. Sen efter arbetet är det annat som ska in och ytterligare prov. Det är inte en dans på rosor att plugga heltid på Komvux precis. 75% hade varit lagom, men man måste ju kunna betala räkningar osv också..
Nu ska vi åka och posta lite brev och köpa Coca cola och godis så jag orkar plugga sent. Hihi. Hörs imorn!

Kisses and hugs!

Kommentarer
Postat av: fanny

usch att plugga heltid är verkligen inte alls kul.. jag fick panik när jag pluggade svenska b på distans, då var det mycket att läsa vill jag lova :P hoppas plugget går bra ändå gumman :) men det tror jag! kram

2009-03-01 @ 23:52:59
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0