Plopp saltlakrits - beroendeframkallande!

Plopp saltlakrits är farligt beroendeframkallande! ;)


Jag har så gott som gett upp pluggandet nu, mindre än en timma kvar till provet och det jag inte fått in hittills lär jag inte få in nu. Det får bära eller brista liksom. Jorden går inte under för att jag får IG på ett prov.


Mitt HM Home-paket har äntligen kommit! Så det ska vi hämta ut ikväll efter provet. Ska dra med darlingen till Rusta också tänkte jag. Ska köpa en vit tavellist till mina Kivi-lyktor och så ska jag kolla om dem har kvar några av våra hatthyllor. Såg nämligen att dem rear ut dem för halva priset nu (74,50!) så jag tänkte köpa 2 st till och sen testa att måla dem vita. Vill inte måla dem vi har för dels vet man ju inte om man förstör dem och sen så tycker jag dem är så himla fina i ek. Det är typ den enda ekmöbeln här hemma som jag verkligen gillar. Men jag vill ändå kunna ha dem vita om jag vill liksom. Well, det kanske inte ens finns några.. får se helt enkelt! :)


Hörs när jag kommer hem!

Kisses and hugs!


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh va god den chokladen är!!!

Såg att de fanns sånna på jobbet idag så köpte en som efterrätt till lunchen. Himmelskt god!!!

2009-03-02 @ 20:08:00
URL: http://madeleneo.blogspot.com
Postat av: Nilla

Den ploppen får man allt testa :)

2009-03-03 @ 16:38:19
Postat av: Johanna

Jag provade den där ploppen för nån vecka sen, men jag måste säga att jag tycker mer om originalet:D Jag tyckte att det var godare att äta lakritsen för sig och chokladen för sig:)

2009-03-03 @ 20:47:43
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0