Psykologi-seminarie

Nu är jag hemkommen från skolan. Har varit på Psykologi-seminarie. Det var en mamma som föreläste om sin 23-årige son som har bland annat autism. Jätteintressant och verkligen fascinerande att dem orkar!
Innan det så sov och slappade jag, haha, därav dålig uppdatering idag :P Ikväll ska jag börja med mitt Naturkunskap-arbete som ska vara inne på fredag kl 16, men jag känner inte för att stressa på fredag så mitt mål är att få in det på torsdagkväll. Ska även försöka lägga ut lite på Tradera ikväll. Saknar att ha auktioner att gå in och kolla hur mkt dem är uppe i, haha.
Nu ska vi äta iaf för det hann vi inte förut innan skolan. Inte van att äta middag så här sent :S
Hörs lite senare!

Kisses and hugs!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jag funderar med på att lägga ut några auktioner, håller med dig om att det är roligt att kolla vad dom går för! =)

2009-03-04 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0