Rom i september?

Den 27 september firar jag och älsklingen 7 år (!) tillsammans och då skulle jag så gärna vilja åka någonstans med honom i några dagar. Jag har länge velat åka till Rom så det är väl dit som är min tanke att åka isf. Älsklingen bara säger "mmm" så jag vet inte hur svårövertalad han blir. Jag vet ju att han vill, men han tänker ju på pengarna förstås. För min del är det inga problem, lägger jag inte pengarna på resan blir det ju möbler och kläder istället (och ja, självklart mat och räkningar!) så för mig gäller det isf bara att sluta shoppa nu om jag ska kunna åka. Får älsklingen bara ett jobb i sommar så är det ju inga problem för honom heller (vilket det ju egentligen inte är annars heller, bara det att han tänker mer ekonomiskt och långsiktigt än vad jag gör). Hoppas hoppas hoppas! Det var ju fasen 5 år sen vår senaste resa! Så kom igen nu älskling, spara spara spara! Vi behöver detta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0