Seg dag

Idag är det en seg dag. Sov alldeles för länge. Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem från skolan så vi kan åka o veckohandla :) Idag ska det bli hemmagjord kebabsallad med vitlöksdressing och peperoni! Mums!
Blir en pluggkväll idag. Pluggade ingenting igår så det måste jag ta igen. Hade ju varit skoj med Madde-kväll som vanligt på onsdagar, men tyvärr måste jag ta den tiden till Psykologin idag. :( Måste verkligen försöka få in den på fredag så jag har helgen fri. På lördag ska vi ju vara i Ankarsrum hela dagen eftersom älsklingens syrra med familj kommer dit. Sen ska ju Psykologin vara inne senast 9.00 på måndag. O tro inte att den ska skickas in, nej då, den ska lämnas i lärarens fack på skolan. Suck... Så ja, helst vill jag lämna in den på fredag, men som det känns nu blir det nog att åka till skolan på måndagmorgon precis som förra gången. Ge mig självdisciplin tack! O gärna lite tid också när ni ändå är igång! ;)

Nu kommer nog älsklingen när som så bäst att avsluta här! Hörs lite senare :)

Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0