Skapligt trött

Härligt väder idag! Som gjort för en promenad! Fast känner jag mig själv rätt blir det en sväng på motionscykeln istället ;) Har aldrig varit någon ute-människa tyvärr :( Kanske därför man är som man är haha.

Jag gick faktiskt upp precis. Ja, jag skrev ju ett inlägg vid 9. Men jag gick och la mig igen efter det. Jag var klar med Psykologin vid 4 i morse, sen somnade jag kanske halv 5, vaknade nån gång av katterna, sen upp 8 för att åka till skolan. Puh, säger jag bara! Skapligt seg jag var då. Skulle på stan med Cissi halv 1 men hon sms:ade att vi kunde ta det på onsdag istället. Skönt att jag fick sova vidare, men fick så dåligt samvete att jag inte svarade för jag var så trött, förlåt gumman! Hade ju gärna haft Wille med som hon frågade om, och jag min idiot inte svarade på för att jag tänkte att det nog bara var nån gång i veckan (haha, snacka om trött!)... men det kanske inte blev nåt med det ändå, vad vet jag :)

Nu ska jag iaf få i mig nån slags brunch eller nåt... sen ska jag cykla, duscha, prova Haléns-kläderna osv. Pluggfri dag idag, ni anar inte hur skööönt det är!!

PUSS

Jag och Cissi på den gamla goda tiden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0