Stolarna på Nordik


Dessa stolar är det vi ska köpa på Nordik, dvs om vi får våra sålda. Men det borde vi få! Kommer bli så mkt fräschare i köket! Gud va jag längtar :D Men visst är det snyggt med en svart matta till? O ja, vi har ju ett ekbord då men det e ju samma stuk som på det på bilden. Önskar bara jag fick sälja vitrinet med och sätta upp en vit tavellist där istället men där är inte jag och älsklingen överens :( Men man tar vad man får hihi.
Ja o ni som är inredningsintresserade ser väl att det är kopior på några andra svindyra stolar :P Men jag köper hellre kopior för 600:-/st (som ser exakt likadana ut) än äkta vara för typ 3000:-/st. Så nu har vi rett ut det med ;)

Bild: Cissis privata, tagen på Nordik i Linköping

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo, jag mår bra jag också förutom att jag börjar bli täppt i näsan av någon anledning. Men jag vägrar bli sjuk, sånt har jag inte tid med!

Förra helgen var jag och missarna hemma hos mamma och pappa och hälsade på, sov där från fredag till lördag. Sen på lördagskvällen tittade jag, Kristian + några kompisar på Andra chansen o på söndan var vi på middag hos mamma och pappa:) Ni får försöka dra ihop till en fest snart igen för det är ju roligt att träffas ett gäng o prata och så:) Kram

2009-03-11 @ 22:12:17
URL: http://johannaperssons.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration&design

I löv de där stolarna. Vill själv ha dom i köket. Så najsiga! Har du sett Hanna (Nytt läge bloggen) kök?

Hon har dom stolarna, så fint!





Hoppas du får en trevlig helg. Kram kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0