Svammel

Nu är älsklingen på ingång och jag har inte ens hunnit hälften av det jag skrev ner. Disken tog mkt längre tid än jag trodde, haha! Men jag har ju gjort lite iaf :) Har dessutom lagt in alla räkningar som ska gå iväg den 25:e. Blev inte mkt kvar. Säger som Cissi, "lönen" är slut innan man ens fått den! Haha :) Fast så roligt är det ju faktiskt inte. Ganska tragiskt ändå. Visserligen var det "roliga" räkningar med, typ kläder och tidningar, men ändå liksom. Jaja.

Ska försöka hinna plocka iordning här i vardagsrummet innan han med stort H kommer hem iaf. Så han ser att jag gjort nåt, ja förutom disken då ;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anna

Räkningar är inget kul alls,

må väl!

kram

2009-03-19 @ 20:31:03
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Thessan

Ja, visst är kopparna snygga! Tyvärr så gick dom inte hem hos min kille...=( Men jag kanske kan smyga in dom i vår lya!! =)

2009-03-19 @ 22:50:09
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0