To-do-list 090319

Hej på er! Hoppas ni har en skön torsdag :) Vi har precis varit ute och gått med Vilma samt gett henne mat, och nu har älsklingen åkt iväg till Ankarsum för att byta olja på bilarna. Tills han kommer hem ikväll ska jag göra följande:

~Ta hand om diskberget
~Göra uppgiften i Naturkunskapen
~Göra minst 10 instuderingsfrågor till Historian
~Kolla igenom vad man ska kunna till Word-provet imorn, samt kolla hur pass mkt jag kan
~Städa undan i vardagsrummet
~Laga och äta mat

Intressant va? Haha. Men bra för nu kan jag gå hit och kolla vad jag ska göra. Måste ha listor! Jag som är så miljövänlig borde sluta med det för det går åt en del papper när jag är igång ;) Men då är det ju bra med bloggen istället! :)
Bäst att sätta igång om jag åtminstone ska hinna hälften..!

Kisses and hugs!


Kommentarer
Postat av: cissi

Duktig du e gumman=) Fan ja kommer inte in på msn,helt störd! står att den inte kommer åt mina kontakter.ah cp msn! tänkte fråna dig en om en sak gällande den där pilasterhyllan,får skicka bilder på telefonen iställe.puss

2009-03-19 @ 11:50:14
Postat av: Johanna

Det är samma för mig, vad vore livet utan listor?:D

2009-03-19 @ 20:59:27
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0