090420

Fy vilket trist väder det är idag! Hagel typ! Hualigen. Tur man slipper gå ut ;) Jag hoppas bara inte det håller i sig till fredag och lördag när vi är i Stockholm. Det vore verkligen typiskt!

Idag kom hälften av fotona jag beställde. Nödvändigt liksom. I två olika paket dessutom. Jag beställde 7 foton och dem kommer i (minst) tre paket. Ja jösses. Snacka om icke existerande miljötänk. Nästa paket kommer väl kanske på fredag då, men eftersom vi inte är hemma då så blir det isf bilder på söndag. Men dem kanske inte kommer förren måndag, det vet man ju inte. Det lustiga var att det var de största fotona som kom nu, dem det skulle vara längst leveranstid på, haha.

Nu ska jag stoppa i en maskin tvätt så vi har lite rena kläder att ta med oss till Stockholm! Hörs nog senare.

Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0