Dagen idag

Hej på er!

Idag har vi varit ute o gått (ovanligt nuförtiden va? hihi), på promenaden passade vi även på att gå in på Iittala outlet och Lager157 (kom ut med två plagg). Har även paketerat och postat Tradera-paket. Annars har det inte hänt mycket alls idag. Eller jo, jag fick äntligen svar från csn och jag är beviljad studiemedel i sommar! :) Så som jag skrev så kommer jag skicka efter Wave-hängaren, och även Cissi ska ha en så blir ju billig frakt med :) På tal om Cissi så är stackarn sjuk idag så hon kommer tyvärr inte ikväll :( Får helt enkelt ha tv-kväll för mig själv, hihi.

Har lite inlägg på lut, så återkommer sen! :)
Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Thessan

Vad kul med CSN! kramar

2009-05-12 @ 22:33:46
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0