Dagens shopping!


Body från Åhléns att ha till mina midjehöga kjolar så jag slipper knöliga tröjor. Dock var kanske inte stjärnor det snyggaste men den var på rean så jag tänkte jag skulle testa en billig först. Kanske känns helskumt att ha body, även om alla säger att det är superbra :)

Solisar från Åhléns. Lagom stora för mitt minihuvud ;)

Detta var vad jag fick med mig hem. La även undan en klänning och ett par shorts, men vet inte om jag har råd eller ej. Lutar åt att det bara blir halvtidsstudier i sommar så det är väl bäst att spara. Tråkigt, men sant.

Denna klänningen la jag undan. Gillar den verkligen så jag funderar på att köpa den ändå...?

Dagens jag. Jeansjacka - HM, klänning - Gina Tricot, strumpbyxor - HM, väska - LaRedoute, stövletter (bilden ovan) - Din Sko och solisarna testade jag på HM (too big for my face!). Skjortsen som hänger bakom är dem jag la undan, men struntar nog i dem.

Nu blir det mat!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Vad du var snabb med ett inlägg! =) Vad tyckte mannen om bodyn?

2009-05-05 @ 17:06:09
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Madde

Riktigt snygg klänning!!!

Passade dig jättebra!

2009-05-05 @ 18:48:46
URL: http://madeleneo.blogspot.com
Postat av: Cissi

Glömde säga till dig när du va här att de va fina saker du shoppat=) ja shoppade en sådan body på gina då vi va i linke,o sen en svart hög tight kjol till.o de kändes ju rätt mysko o knäppa den,hahaha! tänk va bökigt när man ska på toa,hahaha! men de e fina på=) puss puss tack för idag,nästa gång kommer ja till dig=)

2009-05-05 @ 22:02:01
Postat av: Thessan

Haha! Nä dom förstår inte det kvinnliga könet, så är det bara! ;) Tack själv, mycket trevligt! kramar

2009-05-06 @ 11:16:32
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0