Deppfredag denna 1 maj..

Idag är jag inte på topp, känner mig nere. Antagligen för att typ alla umgicks och hade roligt igår medans vi satt hemma ensamna (som vanligt!!!!). Ibland känns det som att vi bara har varandra och inte har något liv utanför lägenhetens väggar. Är vi så tråkiga så ingen vill umgås med oss när det väl gäller? Jag har alltid sån ångest när det börjar närma sig nån högtid (valborg, midsommar whatever) för jag vet att det slutar med att vi sitter ensamna och då kan det ju lika gärna kvitta. Sitta hemma och mysa kan man ju göra vilken helg som helst. Vi gjorde iaf det bästa av situationen igår och åt god mat och skålade i cider ;) Var riktigt mysigt! Men jag tror deppkänslan fanns hos oss båda hela kvällen..

Nä fy, så depp och tråkigt det blev nu, haha, men var bara tvungen att skriva av mig lite! Idag är det plugg som gäller igen. Ännu mer depp liksom, haha, finns inget som är tråkigare än att plugga! Usch. Men det måste ju göras, så lika bra att sätta igång. Älsklingen är i Ankarsrum hos sina föräldrar, och när han kommer hem ska vi sätta upp tavellisten för han ska låna med sig slagborren från sin pappa. Wiiiee :) Så imorn blir det antagligen bilder!! :)

Dags att äta nåt och sen sätta igång!
Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: cissi

men gumman,ni kunde ju frågat oss va vi skulle göra jöe:) så kunde vi ses allihoppa=) inte skoj o va depp jue....puss puss love you

2009-05-01 @ 19:21:03
Postat av: Nilla

Trodde ni hade massa trevliga vänner att umgås med, har verkat som det. Vi satt oxå själva, men mkt berodde på att jag mår som jag gör nu :/ .. kände inte för att orka hitta på nåt. Skönt att ni ändå kunde göra det bästa av situationen, gjorde vi oxå ;) Kramiz

2009-05-01 @ 20:13:02
Postat av: Thessan

Sådär känner jag också, det känns som om jag och T inte har några att umgås med, och att vi också alltid sitter själva i denna förbannade soffa! Det är jätte tråkigt, och jag blir med deppig av det...Kramar

2009-05-01 @ 22:00:02
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0