Förrådsrensning pågår



Vad är det med katter och kartonger/påsar egentligen? Haha. Hon la sig och sov i den först men självklart reste hon sig upp när jag kom med kameran i högsta hugg ;)

Ikväll sysselsätter vi oss med att rensa i alla kartonger från förrådet. Vardagsrummet ser ut som ett bombnedslag just nu eftersom vi tagit in allt till lägenheten (förrådet är precis utanför vår dörr) då det är lättare att rensa här inne. Tog dock en liten paus och åkte bort till Madde och kollade på Grey´s Anatomy förut, men nu är jag hemma igen så det är väl bara att fortsätta nu antar jag! Annars blir vi väl aldrig klara. Har iaf hittat lite mer vi kan sälja på torget nästa gång.

Kram o natti!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Ja, visst är det mystiskt med katter = påsar eller lådor. Majsan tycker med om att härja med lådor när vi har det framme! Vad duktiga ni är, ni får jätte gärna städa vårt sen!! =) Och Greys Anatomy, fick man ju torka sina blöta ögon i, fy vad sorgligt. Hon får inte dö, jag gillar henne jätte mycket!!! kram

2009-05-28 @ 00:05:49
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Precis sådär är min hona. Hon älskar kartonger, pappåsar och väskor. Förstår inte det där men nog är de knäppa alltid!

2009-05-28 @ 18:44:00
URL: http://isabellesebub.blogspot.com
Postat av: mia

Haha så sött att katten är med hela tiden! :)

2009-05-29 @ 13:41:14
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0