Hemma!


Rotade på mitt gamla rum och hittade mitt gamla studentplakat. 6 år sen nu! Jösses...

Även min brors plakat stog där inne. Han var en söt unge han ;)

O nu är den där söta lilla ungen full med döskallar och tatueringar ;) Köpt ny dator har han gjort med den fulingen! ;P

Älsklingen hjälper mamma med brorsans gamla dator.

Nu är vi hemma igen från mina föräldrar. Där bjöds det på god kycklinggryta! Både mina föräldrar och mina syskon är superduktiga på att laga mat, men inte jag. Varför undrar jag? Jag är väl det svarta fåret i familjen antar jag ;) Visst kan jag om jag anstränger mig, men jag tycker inte det är roligt för fem öre. Dessutom slänger jag stekspaden på golvet och flyr fältet när det stänker stekflott. Haha.

Nu ska vi fika lite framför tvn, sen får vi se vad det blir. Kanske komma i säng lite skapligt ikväll? Nja...

Puss och god natt om vi inte hörs mer idag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

hej...du kan visst laga mat..så d så

2009-05-04 @ 17:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0